Jak si nastavit měřitelné a dosažitelné cíle pro živá vysílání
V našem článku Jak naplánovat první živé vysílání, jsme vám ukázali cestu k úspěchu s živým vysíláním. Prvním úkolem v tomto článku je: Stanovte si své cíle a poselství.
V našem článku Jak naplánovat první živé vysílání, jsme vám ukázali cestu k úspěchu s živým vysíláním. Prvním úkolem v tomto článku je: Stanovte si své cíle a poselství.
Rozhlížím se kolem sebe na sociálních sítích a uvědomil jsem si, jak mi „off-line“ reklamy utíkají, jelikož se na televizi nedívám. Uvědomil jsem si, že kdysi můj oblíbený „sport“, sledování televizních reklam a hledání v nich záměru od kreativních, reklamních a jiných agentur, se vytratil. Přesunul jsem se do jiných mediálních sfér.
Jak jsme zmínili v předešlém díle (Online monitoring – kdo, kdy, kde, jak aneb proč je důležité být v obraze na social media), v tomto článku se budeme bavit o výhodách monitorovacích nástrojů. Pro naši analýzu jsme použili nástroj SentiOne.
Ve světě marketingu je mnoho termínů, které lidé znají, ale nedokážou je vysvětlit. Jedním z nich je i benchmarking. Nejenže vám ho teď vysvětlíme, ale také vám ukážeme, jak důležitý je pro vystupování značky na sociální síti.
Práce v marketingu vyžaduje kreativitu, otevřenou mysl a spoustu inspirace pro efektivní vytváření a správu kampaní. Jak to ale dělat ve světě, který je přetížen komunikací a zprávami? Někteří lidé s tím bojují, zatímco jiní si vybírají z nápadů kolem a rozhodují, co budou „následovat“. Ale většinou jim chybí důležité skutečnosti a zapomínají sledovat trendy, které stojí za to je znát a to co nejdříve.
Osobní branding na sociálních médiích je nezbytný nejen pro obchodníky, o čemž jsme psali v našich předchozích příspěvcích s názvem Osobní branding – role sociální sítě v budování té vlastní a Sociální média a tvorba osobní značky. Nyní vám chceme ukázat některé užitečné nástroje sociálních médií, díky nimž bude vaše práce a budování vaší značky jednodušší, hezčí a efektivnější.