Osobní branding – výraz, jež plete hlavu stále většímu počtu profesionálů a také jim dělá starosti. Zdá se, že jej všichni znají, ale přece jen kolem něj koluje několik otazníků. Obzvláště dnes, v době, kdy digitální platformy rostou rychlým tempem a soupeření je silnější než bývalo.
Osobní branding – výraz, jež plete hlavu stále většímu počtu profesionálů a také jim dělá starosti. Zdá se, že jej všichni znají, ale přece jen kolem něj koluje několik otazníků. Obzvláště dnes, v době, kdy digitální platformy rostou rychlým tempem a soupeření je silnější než bývalo.
Co to tedy osobní branding vlastně je? Osobní branding je rostoucí a populární způsob nabízení sebe sama jakožto osoby. Děláním několika kroků a používáním různých platforem budujete svou image experta v určité oblasti. Tím se také více ukazujete svým potencionálním klientům, příznivcům, partnerům či dokonce zaměstnavatelům. Vytváření povědomí o své vlastní značce znamená, že vytváříte také povědomí o tom, co nabízíte, a o kvalitě svých produktů a služeb.
Abyste mohli dobře provádět osobní branding, musíte pochopit, že VY JSTE ZNAČKOU – a to v sobě zahrnuje vše, co děláte, vše, co vydáváte, a vše, co ukazujete. Proto je tolik důležité vyčnívat z davu a být stálý na všech platformách.
BUDOVÁNÍ OSOBNÍ ZNAČKY
KDE ZAČÍT?
Pokud vám můžeme poskytnout alespoň jednu zlatou radu, bude to tahle: Vytvořte si strategii.
Svou osobní značku si lze vybudovat mnoha způsoby (sdílením vlastních znalostí nebo psaním o nich, mluvením na veřejnosti, objevováním se na konferencích, tvořením své sítě atd.) a použít pro to mnoho platforem (webové stránky, blogy, rádio, podcasty, sociální média a další). Proto je snadné se lehce ztratit, pokud nemáte vlastní plán. Vytvoření dokumentu, který bude obsahovat alespoň následující body, vám pomůže přesně určit, na co a kam zaměřit svou aktivitu:
- Vlastní zhodnocení – jaké jsou mé silné a slabé stránky, co mohu udělat, co mohu nabídnout, na čem musím pracovat a na co si musím dávat pozor;
- Cíle – čeho chci dosáhnout, za jaký časový úsek a jak jej budu měřit;
- Obecenstvo – koho chci oslovit a kde je lze najít;
- Tón hlasu – jak chci být vnímán/a, jak umím promlouvat ke svým divákům.
I když nezáleží na tom, kde začnete, v dnešní době bystě měli mít na paměti, že lidé budou dopodrobna pitvat vaši online aktivitu. A to zvláště vaše profily na sociálních médiích.
Budete možná překvapeni, jak precizní a nároční mohou ve svém zkoumání lidé být ještě před tím, než s vámi začnou jakkoli spolupracovat.
Does the government http://writer-mom.com/ support students financially